برش لیزر شش متر دارای مصارف بسیاری است. همه صنایع در کنار فواید وقدرت ها، دارای محدودیت هایی نیز هستند. برش لیزر قدرتمند برای سازه های قدرتمند لازم است.

مجموعه برش ایران در تلاش است که محدودیت ها را برای اجرای بهتر سفارشات به حداقل ممکن برساند.

توان های متفاوت دستگاه ها تا برش لیزر شش متری

دستگاه های لیزر دارای توان های متفاوتی برای برش میباشند. هر یک از دستگاه های برشلیزری متراژهای متفاوت و ضخامت های متفاوتی از فلزات را دارد.

[/vc_column][/vc_row]

توانمندی در برشلیزر فلزات شش متری در ضخامت های گوناگون

ما برش شش متری فلزات را انجام میدهیم.

برشلیزر ۶ متری در عرض دو و نیم متر

برش ۶ متر در عرض دو و نیم متر را می‌توان یک فناوری ویژه به شمار آورد که در آن، از اشعه لیزر برای برش دهی به اجسام و فلزات سخت استفاده میکنند. از برشلیزر شش متر در صنایع استفاده‌های زیادی به عمل می‌آید. با کمک این سیستم‌ها اشعه لیزر از یک خروجی بر روی اجسامی که میخواهند برش دهند اعمال میگردد. در این صورت و بسته به خصوصیات قطعه و فلز مورد نظر، بخشی از جسم بریده شده و یا آب میشود.

امکان سوختن و یا تصعید شدن آن هم وجود دارد. سپس توسط فشار گاز از روی جسم پاک میشود. پس با استفاده از فناوری برشلیزری ۶ متر به سطحی دست پیدا خواهید کرد که با کیفیت و دقت بسیار بالایی بریده شده است.

توانمندی در برشلیزر فلزات شش متری در ضخامت های گوناگون

ما برش شش متری فلزات را انجام میدهیم.

برش ۶ متر در عرض دو و نیم متر

برشلیزری ۶ متر در عرض دو و نیم متر را می‌توان یک فناوری ویژه به شمار آورد که در آن، از اشعه لیزر برای برش دهی به اجسام و فلزات سخت استفاده می‌کنند. از برشلیزر شش متر در صنایع استفاده‌های زیادی به عمل می‌آید. با کمک این سیستم‌ها اشعه لیزر از یک خروجی بر روی اجسامی که می‌خواهند برش دهند اعمال می‌گردد. در این صورت و بسته به خصوصیات قطعه و فلز مورد نظر، بخشی از جسم بریده شده و یا آب می‌شود. امکان سوختن و یا تصعید شدن آن هم وجود دارد. سپس توسط فشار گاز از روی جسم پاک می‌شود. پس با استفاده از فناوری برشلیزری ۶ متر به سطحی دست پیدا خواهید کرد که با کیفیت و دقت بسیار بالایی بریده شده است.

برشلیزر شش متری آهن

برشلیزر آهن شش متری از اشعه لیزر برای برش دهی به اجسام با جنس‌های آهنی استفاده میکند. از این سیستم می‌توانید در صنایع گسترده‌ای کمک بگیرید، تا به سطحی دست یابید که با دقت بالا بریده شده است.

برش شش متر و تکنولوژی های روز

در واقع این سیستم‌ها با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز دنیا و ویژگی‌های منحصر به فرد به صاحبان کسب و کارهای صنعتی این امکان را میدهند. محدودیت‌های حاکم بر فضاهای سنتی و شیوه‌های برش کاری قدیمی قطعات را حذف نمایند. و با طرح‌ها و ایده‌های نوین پروژه‌های صنعتی خود را به پیش ببرند.

با استفاده از این سیستم‌های فناورانه میتوانید پروژه‌های مورد نظر خود را با سرعت هرچه تمام‌تر به انتها برسانید. و خیالتان نیز بابت کیفیت نهایی کار راحت باشد. با کمک برشلیزر آهن میتوانید به برش قطعات و ورق‌های آهن روغنی و سیاه دست بزنید.

هم اکنون ما دارای این توانایی هستیم که ورق های آهن را تا متراژ 6 متر و ضخامت 35میلی متری با اشعه لیزر را داریم.

برش استیل شش متری

برشکاری استیل

برش شش متری استیل از سیستم‌های برش دهی لیزری استیل در صنایع فراوانی استفاده میکنند. با کمک آن، ورق‌های استیل را برش میزنند. ورق استیل در صنعت به دلایل خصوصیات آن مثل مقاومت در برابر زنگ زدگی کاربرد فراوانی دارد.

از سیستم‌های برش دهی لیزری استیل در صنایع فراوانی استفاده می‌کنند و با کمک آن، ورق‌های استیل را برش می‌زنند.

از مهمترین موارد مصرف و کاربردهای سیستم برشلیزر ۶ متر می‌توان به تابلو برق، تزیینات داخلی و دکوراسیون، درب و پنجره سازی، لوسترسازی، آسانسور سازی، صنایع نظامی، کشتی‌ سازی، تابلو و حروف سازی، صنایع ساختمانی و…. اشاره کرد.

برش آلومینیوم شش متری

برش کاری آلومینیوم

برش ۶ متری آلومینیوم دارای کاربرد مناسبی است. آلومینیوم عنوان یک ماده فلزی است. برای برش به مشکلات و چالش‌های خاصی وجود دارد.

به همین دلیل از برشلیزر شش متری آلومینیوم برای اجرای هر چه بهتر این فرایند استفاده میکنند. با کمک این سیستم علاوه بر دستیابی به نتیجه دقیق‌تر، از انرژی کمتری هم برای برش دهی به ورق‌های آلومینیومی و فولادی استفاده خواهد شد.

میدانید که آلومینیوم از پرکاربردترین فلزات محسوب میشود. در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این فلز بسیار سبک بوده و براقیت بالایی هم دارد. برای اینکه تولید کنندگان بتوانند با کمک این فلز تجهیزات و ابزارهای مورد نظر خود را تولید کنند به برش آن نیاز دارند.

برخی از افراد گمان می‌کنند که آلومینیوم به دلیل ساختار خاصی که از آن برخوردار شده به انعکاس و یا بازتابش اشعه لیزر کمک میکند.

این رویداد ممکن است به سیستم آسیب‌هایی وارد نماید. در حالی که می‌توان این مسئله را با استفاده از سنسورهای خاص برطرف ساخت.

استفاده از دستگاه برشلیزر آلومینیوم کمک می‌کند، تا خلاقیت بیشتری در طراحی داشته باشید.

در انجام برش‌ها انعطاف پذیری بیشتری به خرج دهید.

از مهمترین مزایای استفاده از این سیستم‌ها دقت بسیار بالای کار و سرعت بالای اتمام پروژه و بازماندن کمترین ضایعات و پرتی، است.

برش ۶ متری مس

برش مس

برشلیزر ۶ متری مس با داشتن اشعه‌هایی بسیار قدرتمند قادر است قطعات مسی را در ضخامت‌های مختلف برش بزند. علاوه بر آن، این سیستم‌ها قادر به اجرا و پیاده سازی حکاکی‌های مورد نظر شما بر روی این فلزات هم هستند.

محصولاتی که با استفاده از دستگاه های برش 6متر، در بازار برای مصرف وجود دارند. از جمله این وسایل می‌توان به محصولات دکوراتیو و تزیینی اشاره کرد.

 پس از اجرای فرایند برش توسط سیستم برشلیزر ۶ متری مس، ضایعات بسیار کمی تولید خواهند شد و در حین برش کاری نیز آسیبی به ورقه‌ها وارد نمی‌‌گردد.

مزایای استفاده از دستگاه برش لیزر شش متر

با استفاده از دستگاه برشلیزر شش متر، عرض دو و نیم نیازی به روش‌های سنتی از قبیل قالب سازی و یا پرس کاری نخواهید داشت‌.

از سوی دیگر پس از اجرای فرایند برش کاری، قطعات مورد نظر شما نیازی به ماشین کاری ندارند. با برش شش متری، آثاری از سوختگی بر سطح کار مشاهده نشده و یا پلیسه پشت کار جمع نخواهد شد.

از آنجایی که با کمک این فناوری، اشعه به صورت کانونی بر قطعه مورد نظر میتابد. پس قطعات قبل از برش و پس از آن، با تغییر دمای بیش از حد مواجه نمیشوند.

تغییرات دما در آن‌ها نامحسوس است. به همین دلیل متریال مورد استفاده تمامی خواص مکانیکی و فیزیکی خود را حفظ می‌کند.

منبع تولید لیزرو توان سیستم برشلیزر

منبع تولید کننده لیزر در این سیستم‌ها توان بسیار بالایی دارد. استفاده از برشلیزر شش متر باعث میشود. هیچگونه فشار فیزیکی بر روی قطعه تحت برش اعمال نشود.

پس لبه‌های قطعات مورد نظر شما دچار آسیب و له شدگی نخواهند شد. با استفاده از سیستم‌های برش لیزر عرض دو و نیم می‌توانید فلزات مورد نظر خود را با دقت بسیار بالایی برش بزنید.

حواستان به این نکته هم باشد که میزان این دقت در برش قطعات، بر اساس ضخامت آن‌ها تفاوت خواهد داشت.

علاوه بر ورق‌های آهن روغنی و سیاه و ورق‌های استیل و آلومینیوم، شما می‌توانید با استفاده از برش ۶ متری، قطعات و ورق‌های گالوانیزه و برنج را نیز برش بزنید.

[/vc_column][/vc_row]
من بلوک متن هستم

برشلیزر آهن و کاربرد با قدرت برش آهن شش متر

برشلیزر آهن یکی از پرکاربردترین فرایندها در صنعت است. برش پرکاربرد آهن در صنایع مختلف است. این ماده دارای خواص منحصر به فردی است که آن را برای کاربردهای صنعتی بسیار مناسب میکند. آهن از استحکام و سختی بالایی برخوردار است و در برابر خوردگی نیز مقاوم است. این ماده همچنین دارای قابلیت شکل‌پذیری و…

برشلیزر استیل در صنعت و برش استیل 6 متر

برشلیزر استیل بسیار در صنعت مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از پرکاربردترین فلزات در جهان است. استیل در صنایع مختلف از جمله ساختمان‌سازی، خودروسازی، کشتی‌سازی، لوازم خانگی، تولید تجهیزات پزشکی و... به کمک برشلیزر مورد استفاده قرار میگیرد. این فلز به دلیل خواص مکانیکی و شیمیایی مطلوبی که دارد، در برابر خوردگی، سایش و زنگ‌زدگی…

برشلیزر آلومینیوم و برش 6 متری آلومینیوم

برشلیزر آلومینیوم با توجه به اینکه آلومینیوم یکی از فلزات پرکاربرد در صنایع مختلف است، دارای اهمیت بالایی است. این فلز به دلیل وزن سبک، مقاومت بالا، انعطاف‌پذیری، قابلیت بازیافت و سازگاری با محیط‌ زیست، از محبوبیت بالایی برخوردار است. ورق آلومینیوم نیز یکی از انواع پرمصرف این فلز است که در صنایع مختلفی کاربرد…

[/vc_column][/vc_row]