خدمات برشلیزر

null
برش لیزر و خدمات برشلیزر یکی از روش‌های نوین برش مواد است که امروزه کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف پیدا کرده است.

در این روش از پرتو لیزر برای برش مواد استفاده میشود. برشلیزری دارای مزایای بسیاری نسبت به سایر روش‌های برش است که از جمله آنها می‌توان به دقت بالا، کیفیت برش عالی و …اشاره کرد. در ادامه به شرح بیشتر این مورد میپردازیم با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از برشلیزر

null
برش لیزر دارای مزایای بسیاری نسبت به سایر روش‌های برش است. از جمله مزایای برش با لیزر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دقت:
    •  دقت بسیار بالا که امکان ایجاد برش‌های بسیار دقیق را فراهم می‌کند.
  • سرعت:
    • سرعت بالا که انجام برش‌ها با کارایی بالا و در مدت زمان کوتاه را امکان پذیر می‌کند.
  • کیفیت:
    • کیفیت برش عالی که به ایجاد برش‌های صاف و بدون لب‌پریدگی کمک می‌کند.
  • عدم ایجاد آلودگی:
    • این روش امکان برش مواد حساس مانند مواد غذایی را بدون ایجاد آلودگی ممکن می‌سازد.

انواع خدمات برشلیزری

خم کاری، رنگ الکترواستاتیک، ساخت باکس فلزی، آبکاری و...
Apress
Apress

ساخت و مونتاژ باکس فلزی

مونتاژ قطعات فلزی قطعات را به هم متصل میکند. اجزای فلزی از طریق فرآیندهایی مانند جوشکاری، پرچ کردن، بست های رزوه ای و ... میباشد.
Apress
Apress

آبکاری فلزات

آبکاری به رسوب الکتریکی نیز معرفی میشود. فرآیند آبکاری شامل رسوب مواد با به کاربردن جریان الکتریکی میباشد. این فرآیند باعث میگردد که یک لایه نازک از فلز بر روی سطح قطعه کار به نام زیر لایه رسوب کند.
Apress
Apress

خم کاری

خم کاری فلزات از خدمات این فرآیند مهم است. در مکانیک کاربردی، خم کاری فلزات واکنش یک عنصر ورق فلزی را نمایان میکند. که در برابر فشار خارجی دستگاه که به آن اعمال میگردد، به صورت عمود بر محور طولی عنصر قرار میگیرد.
Apress
Apress

رنگ پودری (استاتیک)

رنگ پودری یا الکترواستاتیک با استفاده از حرارت و پاشش قطعات را رنگ آمیزی میکند. در رنگ آمیزی به روش الکترواستاتیک، قطعه ای که مورد رنگ قرار میگیرد، از یک الکترود با بار منفی مشابه کابل باتری، بار منفی دریافت میکند. رنگ دارای بار مثبت است.

” با تلاش برای تجمیع خدمات برش لیزر برآنیم تا خدمات برش لیزر ارزان تر، با هزینه کمتر و با نظارت بیشتر خدمت شما گرامیان ارائه گردد. “

Apress
Apress

برش واتر جت

واتر جت که به کاترجت نیز نامبرده میشود، از فرآیندها و روش های برش انواع مواد با استفاده از یک جت آب بسیار پرفشار یا مخلوطی از آب و یک ماده ساینده است.
Apress
Apress

جوشکاری

جوشکاری فرآیند ذوب دو یا چند قطعه با استفاده از گرما، فشار یا هر دو روی فلز است. اتصال حاصل به عنوان جوش شناخته میشود. قطعات به هم چسبیده به عنوان ماده اصلی شناخته میگردد.